سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزش

آیا میدانید؟... (بهترین زمان ورزش چه موقعی است؟)

    نظر


بهترین زمان ورزش چه موقعی است؟


1- بهترین زمان تمرین بعدازظهرهاست.
تحقیقات نشان میدهد بهترین زمان ورزش بسته به دمای بدن تعیین می شود.
بعدازظهرها حدود ساعت 4 تا 5 دمای بدن اکثر مردم در بالاترین حد خود قرار دارد.


2- قدرت،استقامت و انعطاف بدن بعدازظهرها در بالاترین حد خود است.
در حدود ساعت 4 و 5 بعدازظهر، قدرت و نیروی بدن، استقامت و انعطاف در انجام حرکات ورزشی نسبت به ساعت های دیگر شبانه روز حدود 5% بالاتر می باشد.


3- احتمال آسیب دیدگی در بعدازظهرها کمتر است.
همان طور که گفتیم بعدازظهرها دمای بدن انسان در بالاترین حد خود است و درنتیجه ماهیچه ها و بافتهای عضلانی گرم و آماده ی انجام حرکات ورزشی هستند. بالا بردن قدرت ، استقامت و انعطاف در بعدازظهرها به معنای پایین آمدن احتمال مصدومیت و آسیب دیدگی است.


4- تمرین بعدازظهر در کیفیت خواب تاثیر مثبت دارد.
ورزش کردن در بعدازظهر بر روند خواب تاثیر بسزایی دارد. افرادی که بعدازظهرها ، به تمرین های ورزشی می پردازند داشتن خواب سالم را تجربه می کنند ولی در مقایسه آن هایی که در ساعت های پایانی شب به ورزش می پردازند با مشکل بی خوابی مواجه می شوند.


شاید بتوان گفت به غیر از بعدازظهرها ، در مقایسه بین صبح و شب، صبح ها زمان مناسب تری برای انجام حرکات ورزشی می باشند.





آموزش شنا

    نظر

به اطلاع کلیه برادران در هر شرایط سنی میرساند جهت شرکت در کلاس های آموزشی شنا در سه دوره مقدماتی و پیشرفته وتخصصی در استخر آزادگان و دریافت فرم ثبت نام به تربیت بدنی حوزه 8 مراجعه نمایند.


پیاده روی خانوادگی شهریار

    نظر

پیاده روی خانوادگی شهریار روز جمعه 9 اردیبهشت ساعت 7 صبح از مقابل امامزاده اسماعیل برگزار گردید و شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری از امامزاده اسماعیل تا خیابان بالای میدان حافظ را پیمودند و در پایان به برگزیدگان به قید قرعه جوائز ارزنده ای تقدیم گردید.


 ذ